fredag 9 april 2010

Idag sålde jag en tavla

Eller egentligen gav jag bort en tavla och fick en bunke vinflaskor istället. Jag älskar att måla och att skriva och att göra musik. Själv har jag dock aldrig haft några illusioner om min egen förmåga och därmed har dessa verksamheter förblivit hobbyer jag ägnar mig åt Vin med passion men utan ambition. Att någon därför skulle vilja hänga en av mina bilder på väggen eller ladda ner en av mina låtar till sin Ipod är och har alltid varit för mig både en kick och ett litet lyckorus. Att dessutom någon skulle vilja betala för något av mina alster gör det hela än mer guldkantat.

Så här på kvällen efter att ha avnjutit en lammstek så sörplar jag på delar av min konstnärslön och min värld ter sig betydligt ljusare…

Arigato

Magnus

För bilder se HÄR

För musik se HÄR

3 kommentarer:

  1. Grattis som fasen!
    Du har talang för det abstrakta!

    SvaraRadera
  2. Lyckoruskänslan är ömsesidig, varje gång mina ögon faller på tavlan fylls jag av en inre värme

    SvaraRadera